тва не е ли възвратен клапан същото е и при мен имало някаква гумичка която пропускала горивото била се скъсала и като стои повече време горивото спада в резервоара затова пали трудно от първи път докато подкачи
Известие
Collapse
No announcement yet.
не разрешен проблем при първо палене алфа ромео 156 1.6
Collapse
X
-
клапан
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеКакъв е тоз клапан, откъде си го взел.
Най-лесния начин да не връща налягането от рейката.
А някой от вас гледал ли си е маркучите по кошницата на помпата, дали са стегнати, дали не са напукани....
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеВ кошницата на бензиновата помпа има едно цилиндрично тяло, черно с дупка в която влиза помпата.Мойта работа не се получи, утре ще ходя да замерим налягането дали пак пада, че оня ден забравихме, просто решихме че е от мътилката и няма начин да не се оправи...да, ама не.
Даваш контакт без да въртиш на стартер, след около 5 сек. изключваш, после пак така - примерно 3 пъти. И после пробваш да запалиш. Ако го няма проблема ти, може да се отдаде на помпа, възвратен клапан или на регулатор на налягане. Ако пак си го има проблемът, мисля, че причината трябва да се търси другаде.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Защо тогава като дам на контакт, вдига 3 бара а не пали първия път, втория веднага пали.И като я подържа на контакт докато си сложа колана че да запаля цигара че да си намеря айсидисито и пак не пали.Като дам на контакт и веднага вдига налягане няма бавене, къв и е зора бе да го ева, ей накрая ще излезе нещо дребно дет ни е пред очите и го подминаваме.Освен това забелязах че ако не запали или ако запали но работи едва едва, се долавя миризма на бензин, което ме навежда на мисълта че дюзите си пускат гориво но нещо въздуха го няма.Сякаш нещо залепва, заяжда и не пуска достатъчно въздух от начало.
---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПробвал ли си следното:
Даваш контакт без да въртиш на стартер, след около 5 сек. изключваш, после пак така - примерно 3 пъти. И после пробваш да запалиш. Ако го няма проблема ти, може да се отдаде на помпа, възвратен клапан или на регулатор на налягане. Ако пак си го има проблемът, мисля, че причината трябва да се търси другаде.
---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
Първоначално публикувано от benji_gb Покажи съобщениеОбикновен възвратен клапан. Представлява метален корпус със съчма вътре(има посока на затваряне). Трябва да го има в магазините за авто части или аксесоари. Преди да го монтираш надуй с уста да видиш на къде затваря.
Най-лесния начин да не връща налягането от рейката.
А някой от вас гледал ли си е маркучите по кошницата на помпата, дали са стегнати, дали не са напукани....
Ясно ми е какво е възвратен клапан, питах дали има такъв който напхраво се монтира на маркуча, демек диаметъра да съвпада.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
и аз съм пробвал няма ефект вчера званях на стария собственик каза че и при него ставало така зимата после пролетта се оправяла
---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:31 ----------
не било голям проблем в сервиза на алфа му казали че ставало въпрос за нещо в резервоара и трябвало да остави колата за 1 ден но му трябвала и така си е останал проблемаалфа ромео 156 тс
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЗащо тогава като дам на контакт, вдига 3 бара а не пали първия път, втория веднага пали.И като я подържа на контакт докато си сложа колана че да запаля цигара че да си намеря айсидисито и пак не пали.Като дам на контакт и веднага вдига налягане няма бавене, къв и е зора бе да го ева, ей накрая ще излезе нещо дребно дет ни е пред очите и го подминаваме.Освен това забелязах че ако не запали или ако запали но работи едва едва, се долавя миризма на бензин, което ме навежда на мисълта че дюзите си пускат гориво но нещо въздуха го няма.Сякаш нещо залепва, заяжда и не пуска достатъчно въздух от начало.
---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
ПХрожбвал съм, не става.
---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
Ем нали това правихме оня ден - пълна профилактика.
Ясно ми е какво е възвратен клапан, питах дали има такъв който напхраво се монтира на маркуча, демек диаметъра да съвпада.
П.С. Това с помпата е след като покарах известно време само с клапанчетоLast edited by benji_gb; d.m.y г., 22:35.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfaromeo16vVarna Покажи съобщениеок но щом си имал разложен маркуч не миришеше ли на бензин в купето защото при мен няма такава миризма а ако има скъсан маркуч и като знам как мирише бензина не вярвам да не го усетя но все пак ще проверяLast edited by benji_gb; d.m.y г., 15:34.
Comment
-
Абе и аз имах подобен проблем, но не гаснеше, а работеше 5-10сек. на сигурно 500об. и прекъсваше. Налях 100октанов бензин и вече сутрин си държи обороти, но около 5 сек пак прекъсва. Лулите на кабелите ми са много напукани, а изолацията им изпокъсана, та го отдавам на това, че сутрин докато изпари конденза прекъсва.
Колега ти какви кабели сложи?Sport Wagon 2.0TS|LPG
Comment
-
и моята беше така сутринта колегите ме посаветваха да сменя бензиностанцията и колкото и странно да звучи се оправи наистина са много претенциозни от към гориво свещите са Денсо старите бяха износени и омаслени наложи се и гарнитура на клананите а за кабелите не се сещам JANMOR нещо такова май но може и да бъркам иметоалфа ромео 156 тс
Comment
-
Здравейте колеги. И аз имам същия проблем с първото палене от есента на 2013г. Не знам какво да пробвам вече. Зимата на 2013 я оставих в един сервиз и тогава 3 дена я гледаха и казаха че е дебитомера. Бяха завъртели датчика на дебитомера под ъгъл и палеше нормално но нямаше мощност, карах я така до началото на лятото на 2014 когато започнах да пускам климатика и не и стигаше мощност. Тогава купих нов дебитомер - нямаше проблем с палене и вървене и сега след 2 месеца пак започна. Да пробвам с други кабели ама са доста пари и ако не стане ще е кофти. Дайте идеи. Прочел съм много статии и форуми и нищо не става.
Comment
Comment